Toto je upravená offline kópia zrušeného fóra z websitex5.blueforum.cz s obsahom ku 9.11.2016. Offline kópia nie je editovateľná , je bez možnosti vyhľadávania , registrácie a prihlásenia užívateľa.
Ako upraviť stav objednávky?
Zdravím všetkých, vytvorila som e-shop vo WS x5 profesional a neviem si poradiť s tým, kde sa dá meniť stav objednávky (spracovanie objednávky, platba prijatá, tovar odoslaný…). V administrácii vidím len nákupný košík a v nej objednávku, ale stav sa tam zmeniť nedá. Vie mi niekto poradiť?
WS X5 je výborným programom a je navrhnutý pre všestrané používanie
pre mnohé oblasti web stránok.
Pre e-schop si WS X5 štandardne vytvára 4 databázové tabuľky
„orders“,„products“,„invoice_addresses“ a
„shipping_adresses“.
Popis jednotlivých položiek tabuliek databázy a čo sa do nich zapisuje si
môžte overiť na volne prístupnej skúšobnej a demonštračnej stránke "
demo01.salling.sk " na ktorú sa môžte prihlasiť cez „test“ , „test“
alebo svojim vlastnym skúšobným prihlasením , prípadne si vyplniť
skušobný e-schop bez toho, aby sa niečo vyobjednavalo.
Vami uvadzané položky ako „spracovanie objednávky, platba prijatá, tovar
odoslaný…“ nie sú predmetom týchto tabuliek, bude nutné si ich
programovo alebo SQL prostriedkami dopniť.
Pre prístup k tabuľkám databázy a ich editáciu po vyplnení objednávky a
odoslaní nie je vo WS podľa môjho názoru okrem admin iný prístup,
z môjho pohľadu je najvhodnejšie si vo webstránke vytvoriť novú zložku
„adminer“ do ktorého sa môže vložiť kvalitný nastroj pre správu
databázy „adminer.php“ od " Jakub Vrána ", ktorý bol vytvorený ako
kompletná náhrada za phpMyAdmin.
Snímka obrazovky so vzorovým príkladom možného riešenia správy
stavu objednávky v prostredí administrátora webovej stránky :
Snímka obrazovky so vzorovým príkladom možného riešenia
prehliadania
stavu objednávky v prostredí prihláseného užívateľa webovej
stránky :
Aktualizácia prílohy príspevkov v súboroch pdf ku dňu 20.08.2014,
doplňujúce aktuálne súbory sú tiež v inom fóre.